sobota, 8 marca 2014

Dzień Kobiet/ Ferie z Julką/ Urodziny :)

hej  
dziś chyba jeden z najdłuższych postów na moim blogu :) 
bo będą aż trzy tematy a mianowicie: 
- Dzień Kobiet 
-Ferie z Julką 
- I część Urodzin ( zdjęcia i klka słów :)
zaczynajmy bo jest tego duzoo.. ;D 
Dzień Kobiet w tym dniu na facebook'u tylko widać "Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Kobiet "
Okey przez to każda kobieta/ dziewczyna czuje się doceniona że chłopaki pamiętają o niej. 
ale bez przesady żeby cały facebook był tym zawalony. Oczywiście nie mówie że pisanie na fb na osi jest złe bo to jest miłe jak każde złożenie życzeń, ale czy jak wy 8 marca wejdziecie na fb to czy co kolejny wpis jest to napisane (?) ,  bo u mnie tak jest. to jest miłe że któś pamięta i pisze żeby większości dzięwczyn były zadowonone i rozumiem też to że poprostu niechce się pisać do każdej dziewczyny " Wszystkiego Najlepszego ... " w wiadomości.
Dobra to na tyle na pierwszy temat przechodzimy do drugiego :)
Ferie z Julką <3
Ferie były superowe najlepsze ferie <33
Julka z Igorem ( swoim bratem ) i swoją mamą przyjechali we wtorek bylo juz późno a więc nigdzie nie pojechaliśmy ale w środe pojechaliśmy na lodowisko ja zbytnio jeździć nie umiem ale sobie poradziłam, julka za to świetnie jeździła a Kacper, Maciek i Igor - barierka :) jeźdili tylko przy barierce ( Igor mówił że jest olimpijczykiem w jeździe na łyżwach a się okazało że to był chyba jego pierwszy raz. Maciek i Kacper to moi bracia ) 
w czwartek pojechałyśmy ja, Julka, endzi ( Ang ) i wik na Sielanke na jazdę konno 
Julka jeździła na kasztanie, Endżi na Klarze <3, Wik na Nataszce, a ja na mojej ulubienicy czwarty raz pod rząd czy na Petli <333 
w piątek mieliśmy pojechać do stajni Bogumił ale się nie udało :( więc pojechaliśmy znów na lodowisko byłoo super bo lepiej mi szlo :) i chłopakom też juz lepiej wychodziło ;D 
w sobotę julka z igorem pojechali od 11 do 18 do dziadka a więc nigdzie nie pojechaliśmy ;/ 
no i niestety w niedziele juz musieli odjeżdżać :'( :(((( 
Urodziny :) 
był post już o urodzinach a więc teraz tylko dodam zdjęcie :) 






















3 komentarze:

★ weryfikacja obrazkowa wyłączona ★
★ za każdą obserację serdecznie dziękuje ★
★ każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ★