czwartek, 6 marca 2014

Liebster Blog Award ;)


hej <3
Jak widać w tytule zostałam nominowana do Libster Blog Awards przez tu jej blog
Na początku nie wiedziałam co to jest ale na jej blogu jest wszystko wyjaśnione :) 
A więc to Libster Blog Awards to jest otrzymywanie od blogera w ramach uznania za dobre wykonanie postu. Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich wybicia się. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym w komentarzu) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię już nominował.
A więc zaczynamyy !
OTO PYTANIA NA KTÓRE MUSZĘ ODPOWIEDZIEĆ :)

1. Jakiej muzyki słuchasz?
    Pop, rock
2. Twój ulubiony film/serial?
    Film to 'Niezwyciężony Secretariat' a serial to 'Na Dobre i Na Złe'
3. Masz zwierzęta, jak tak to jakie?
    Mam psa, beagla, 2 lata i 8 miesięcy Reksio
4. Od kiedy prowadzisz bloga i dlaczego?
    Bloga prowadzę już 3 miesiące, ponieważ chciałam mieć swoje hobby o którym nie będę mogła          zapomnieć
5. Ulubione danie?
    Makaron z truskawkami :***
6. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
    Latoo <3
7. Gdzie najczęściej robisz zakupy odzieżowe?
   H&M, C&M, Reserwed, Cubus, Cropp
8. Mieszkasz w domu czy bloku?
  W domu
9. Wierzysz w przyjaźń przez internet?
 Tak :))
10. Kiedy masz urodziny?
  28 luty 2002 rok
11. Lubisz chodzić do szkoły?
    Czasami tak, a czasami nie, więc tak różnie ;)

To na tyle mam nadzieję że się podobało i teraz kilka pytać dla tych którzy zostali prze ze mnie nominowani :)
1. Ile masz lat ?
2. Ulubona zupa ?
3. Twoje wymarzone miejsce ?
4. Ulubiona blogerka ?
5. Twoje marzenie ?
6. Od kiedy i dlaczego prowadzisz bloga ?
7. Masz prawdziwą przyjaciółkę ?
8.Ulubiony napój ?
9. Jaki masz model telefonu ?
10. Twoja ksywka ?
11. Czy jesteś zakochana ( wystarczy TAK lub NIE )

 pappap <333

5 komentarzy:

  1. Jaki sliczny blog :)

    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację, jednak nie wiem czy uda mi się odpowiedziec na pytania :(

    http://aliczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co :) a dlaczego nie uda ci się? ;(

      Usuń
  3. Świetny blog ! Bardzo podoba mi się jego wygląd wizualny, jak i treść postów. Z pewnością będę tu często zaglądała :)

    http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ weryfikacja obrazkowa wyłączona ★
★ za każdą obserację serdecznie dziękuje ★
★ każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ★