sobota, 15 marca 2014

nie za dobrze ;/

Hejka :)
Niestety jestem troszkę przeziębiona:/ ale już lepiej
Trochę gardło bolało i katar męczył ale na szczęście już lepiej :)
 Piłam syropy brałam tabletki i wyzdrowiałam ( jejjjj )
No i to na tyle chcę wam polecić bloga mojej BFF Mileny która dziś założyła bloga
Blog Mileny oraz wam już znany blog Endżi ( Angeliki ) Blog Ang
No i zachęcam do przeczytania postu ' moje zainteresowania - fotografia ' i zadawania mi pytań na temat :
- projektowania wnętrz i ubrań
- muzyki
- jazdy konnej
- i innych rzeczy o których chcecie wiedzieć
Pytania zadawajcie na : misiaa200@gmail.com
Wasza kamaa <33

1 komentarz:

  1. Pytania dotyczące muzyki:
    Jakie jest twoja ulubiona piosenka?
    Należysz do jakiegoś fandomu?

    http://aliczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ weryfikacja obrazkowa wyłączona ★
★ za każdą obserację serdecznie dziękuje ★
★ każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ★