sobota, 8 lutego 2014

Instrumenty... Muzyka...

hejooo :*
W pierwszym wpisie wspominałam wam że gram na klarnecie i uczę się gać na gitarze :) tak...
Właśnie o tym będzie wpis :D A więc na klarnecie gram rok (?) coś około i ja chodzę do straży ( gram w orkiestrze ) tak właśnie gram z moimi siostrami ciotecznymi :)
A na gitarze jakieś 2-3 miesiące i szczerze mówiąc jeszcze nic nie umiem bo nie mam stroika.
Gitarę kupiłam w Auchan ' ie za około 200 złoty ( nie pamiętam ) ze stojakiem :)
No i co mogę wam jeszcze powiedzieć....? u mnie jeszcze tydzień i w końcu FERIEE !!!
no to na tyle :)
papapappa <3
P.S sorka że nie wstawiłam zdjęć gitary ale chwilowo aparat jest zawalony zdjęciami i telefon... :(




1 komentarz:

  1. Powodzenia w graniu na gitarze, ja też gram i bardzo dobrze mi idzie ;)

    OdpowiedzUsuń

★ weryfikacja obrazkowa wyłączona ★
★ za każdą obserację serdecznie dziękuje ★
★ każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ★