piątek, 31 stycznia 2014

BYLE DO FERII......


Hej kochani !
Nie byłam tu około tydz. co było spowodowane masą sprawdzianów, kartkówek i tych wszystkich odpowiedzi ustnych :/ ehh pewnie niektóre z Was mają już ferie, niektórzy może zaczynają je a niektórzy prawdopodobnie już w poniedziałek kończą. Ja muszę Wam powiedzieć, że zostało mi jeszcze (aż) 14 dni do ferii, nie wiem czy wytrzymam. Ale cóż na takie 2 tygodnie wolnego warto czekać. Na ferie nie mam konkretnych planów, pewnie będę chillować całe ferie z moimi siostrami ciotecznymi, które także z zapałem czekają na wolne. Ahh wstawanie o 11, jedzenie obiadu na śniadanie, oglądanie 6897418478 filmów z ciepłą herbatką, gdy na dworze brr zimno. Fajnie jest pomyśleć o takich miłych rzeczach, gdy na głowie miliony spraw. Mimo iż jestem dopiero w 5 klasie mam tyle zajęć, że po prostu nie wytrzymuję. Przepraszam Was, że nie dodaję jakiś porządnych zdjęć z lustrzanki, ale po prostu nie ma mi kto zrobić sesji. Jutro jeśli się uda moja siostra z bloga KLIK JEJ BLOG zrobi mi ładne zdjęcia, wiec co tu dużo mówić ? Do jutra ! :* Trzymajcie się ciepło ! ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

★ weryfikacja obrazkowa wyłączona ★
★ za każdą obserację serdecznie dziękuje ★
★ każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ★