piątek, 14 lutego 2014

Walentynkii

hejoo
dziś jest 14 luty walentynki !
święto zakochanych.. moim zdaniem to czysta głupota, bo jeśli ma ktoś tą swoją drugą połówkę to powinni codziennie być dla siebie mili i co jakiś czas robić sobie małe prezenty .. a to że są walentynki to co ? że jakiś inny dzień bardziej romantyczny ??   ja szczerze mówiąc nie mam chłopaka ponieważ mam 12 lat i dla mnie to głupota mieć ' chłopaka ' w wieku 12 - stu lat... to jest moje zdanie.
ale czy tak nie powinno być każdy dzień powinien być miły, romantyczny i  wspaniały dla par.
ja myślę że tak, bo jak bym miała ' chłopaka ' to bym mu robiła jakieś mini prezenciki typu: czekoladki, całuski i inne :** bo wiadomo jeśli się z kimś wiążemy ( w sensie związkowo ) to powinniśmy być dla siebie mili i wgl. to jest moje zdanie jeśli macie inne to piszcie w komentarzach <333
pappapa <333
KOCHAMMM WAS <333



1 komentarz:

  1. Ale śliczna grzywka ! Mogłabyś zrobić tutorial jak taką wykonać ?
    Świetny post mam nadzieje, że za rok walentynkek nie spędzisz już sama
    Pozdrawiam :** i zapraszam do mnie
    angelika-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★ weryfikacja obrazkowa wyłączona ★
★ za każdą obserację serdecznie dziękuje ★
★ każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ★