sobota, 14 czerwca 2014

wycieczka

Witajcie !
Zanim przejdziemy do tematu, chcę wam napisać troszkę o wycieczce ;)
Wycieczka była do Trójmiasta na 2 dni.
Pierwszego dnia pojechaliśmy do Gdańska, mieliśmy rewelacyjnego pana przewodnika, miał świetne poczucie humoru oraz interesująco opowiadał o różnych zabytkach.
Zwiedzaliśmy gdańsk od godziny prawdopodobnie 11 z minutami do około 16 z minutami, oczywiście z przerwami i czasem wolnym na kupno pamiątek. Ja z dziewczynami kiedy kupiłyśmy już pamiątki to chodziłyśmy sobie po starówce i zobaczyliśmy takiego pana, który raczej nauczył gołebie tak, że kiedy wysypie się ziarenka na ręke i wyciągnie się tą rękę to one wam siadają i dziobią te ziarenka. To była naprawdę świetna zabawa, oczywiście można było kupić ziarenka u takiego pana xD Kupiłam sobie ogromnego loda, który w połowie mi się rozpuścił :D ale i odwiedziliśmy fabrykę cukierków :)) Póżńiej po zwiedaniu i kupieniu pojechaliśmy do ośrodka w Jantarze "VIVA", o godzinkie 17 mieliśmy obiado-kolacje. Następnie około godziny 20 poszliśmy na plażę :) i wróciliśmy cali mokrzy xD haha :D Kiedy już wróciliśmy z plaży ( godzina około 22 ) okazało się, że wiąkszości osób byli głodni, więc zamówiliśmy pizze było ich wszystkich około 40 (?) czekaliśmy na nie chyba z godzinę na ale kiedy już przywiuzł pan tę pizze to każy się rzucił jakby nigdy nie widzieli jedzenia xD

Kaktusy :)

mmmm

plaża

Drugiego dnia trzeba było wstać o 7, ponieważ  śniadanie mieliśmy na 8 i musieliśmy się już spakować i jeszcze przed śniadaniem włożyć walizki do autobusu, żeby po śniadaniu pojechać do Gdyni :)
W Gdzyni zwiedzaliśmy Błyskawicę ( statek ) no i kupywaliśmy pamiątki, poszłam z koleżankami na pysze gofry mmm. Następnie popłyneliśmy statnkiem z Gdyni do Sopotu, w którym byliśmy na molo ;)) no i poszliśmy na obiad. Kiedy wracaliśmy zatrzymaliśmy się jeszcze w Mc Doland'zie :D i później wracaliśmy już prosto do domu.

Z drugiego dnia nie mam żadnych zdjęć :(