piątek, 15 maja 2015

CIY - Prosta i szybka przekąska

Witajcie!
Dziś mam dla was kolejny post z serii zrób to sam(a). Ja uwielbiam czytać takie posty i się inspirować i myślę, że to są najbardziej popularne posty. Przedstawię wam błyskawiczny "przepis" na przekąskę, którą możecie barć wszędzie, np. do szkoły, na piknik, do pracy, na studia itp.
Jedyne co jest wam potrzebne to dwa składniki:
- wafle ryżowe
- masło orzechowe
                                                                                    



Przygotowanie jest banalne.
1. posmarować wafle masłem orzechowym
2. jeśli chcecie możecie złożyć "na kanapkę" lub nie składać


Jak przeczytaliście przepis o ile można to nazwać przepisem jest banalny i prosty. Gwarantuję wam, że jeśli lubicie masło orzechowe to pokochacie to.


12 komentarzy:

  1. Ojej! Wygląda pysznie! :)
    http://adrianna-h.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nigdy bym nie wpadła na to, że można połączyć te składniki razem, ale chyba spróbuję!

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam masło orzechowe i czasami jadam takie przekąski :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznie wygląda, a smakuje jeszcze lepiej. Mój przysmak sprzed dawnych miesięcy.
    Pozdrawiam,
    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że nigdy nie jadłam masła orzechowego, ale strasznie mnie kusi, aby kupić :)

    Sprawdź wyniki konkursu ;)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wafle ryżowe najlepsze jak czegoś brakuje do chrupania przy odrabianiu lekcji!
    >mój blog<

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Dosyć często jadam wafle ryżowe ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny post, ciekawie piszesz, więc będę zaglądać tutaj częściej! ♥

    Proszę o kliknięcia w link od sweterka z TEGO postu, odwdzięczę się obserwacją!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo smacznie! Chętnie wypróbuję.
    Blog dodaję do obserwowanych :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  10. polecam jeszcze poukładać na to pokrojone w plasterki banany :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń

★ weryfikacja obrazkowa wyłączona ★
★ za każdą obserację serdecznie dziękuje ★
★ każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ★