poniedziałek, 5 stycznia 2015

ROK NA BLOGU & Postanowienia na rok 2015

Hejka !
Ostatnio minął rok mojego bloga, a dokładnie 1 stycznia 2014 roku !
Ten rok minął w mgnieniu oka ! Myślę że od pierwszego stycznia 2014 roku do 1 stycznia 2015 roku naprawdę osiągnął duży sukces za co zawdzięczam to wam :) Wybiło mi ponad 130 obserwatorów i ponad 8500 tysięcy wyświetleń ! WOW !
Jestem mega wzruszona, bo nie myślałam że po roku czasu będę miała takie wyniki. Chcę wam prosto z serca podziękować wszystkim, którzy wchodzili, obserwowali i komentowali mojego bloga. Co prawda była przerwa która wynikała z braku czasu. Natomiast w tym roku postaram się prowadzić bloga bardziej staranniej oraz żeby nie miał braków i przerw. Nie potrafię opisać mojego szczęścia, które się właśnie we mnie gromadzi.

DZIĘKUJE ! 


Zaczął się styczeń, więc i u mnie zgromadziło się kilka postanowień noworocznych, które zaraz zobaczycie ale i wam o nich krótko opowiem :)

1. Nie jeść słodyczy
 Właśnie od roku 2015 chcę przestać żyć ze słodyczami, ponieważ planuję zadbać o linię i postaram się przestać jeść słodyczy.

2. Ćwiczyć 
 Zamierzam zadbać w tym roku o brzuch i poprawić kondycję nóg ale żeby to wszystko się udało trzeba zacząć ćwiczyć i ograniczać sobie niezdrowe
jedzenie i słodycze.

3. Oszczędzać
 Zamierzam oszczędzać, ponieważ pieniądze zawsze się przydadzą i szczerze mówiąc nie mam pojęcia na co zbieram pieniądze. Myślałam nad telefonem, laptopem. obiektywem do aparatu lub tak zbierać, zbierać, zbierać i kiedy przyjdzie mi jakaś ochota na kupno to wtedy przy najmniej będę miała za co kupić.

4. Zadbać o paznokcie
 Nie obgryzam paznokci już około cztery miesiące i czasem zdarzy się że  obgryzę i właśnie chcę żeby już to mi się nie zdarzało oraz  chcę zacząć stosować regularnie odżywek żeby były stale w jak najlepszej kondycji.

5. Czytać więcej książek
 Kiedy zaczął się rok szkolny to czytałam wyłącznie lektury, które męczyłam z marnym skutkiem. Obiecywałam sobie że podczas tej przerwy świątecznej, która aktualnie się już kończy przeczytam książkę autorstwa Joanne Katheleen Rowling pod tytułem " Harry Potter i Zakon Feniksa " lecz się to nie udało i od dziś postanawiam czytać więcej książek, ponieważ dzięki temu rozwiną się moje umiejętności pisania.

6. Lepiej się uczyć
 Pierwsze półrocze zaniedbałam i spadłam nieco z ocen i na koniec roku zamierzam się lepiej uczyć i mieć przy najmniej tą średnią 5.0

7. Mieć porządek w swoim pokoju
 Ja w swoim pokoju sprzątam tylko od święta a kiedy mam się za to zabrać to zawsze szukam wymówki sama dla siebie, żeby aby tylko jakoś się od tego odciągnąć. Były takie sytuacje że znienacka przyjeżdżali jacyś goście i na biurku miałam bałagan to wszystko wwalałam do szafek, szuflad po prostu gdziekolwiek było wolne miejsce. To tak się zbierało, zbierało aż w końcu kiedy już się zebrałam to zamiast godzinki zajęło mi to dwie -  trzy godziny i teram mam nauczkę że jest lepiej sprzątać kiedy jest tego wszystkiego mniej niż więcej.

I właśnie takim sposobem kończę dzisiejsze posty :) Mam nadzieję że was nie zanudziłam i piszcie w komentarzu jakie wy macie postanowienia noworoczne.

Pozdrawiam i całuję Kama :*

3 komentarze:

  1. Świetne postanowienia i gratuluję tylu wyświetleń i obserwatorów ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne postanowienia, życzę jak najwięcej sukcesów w blogowaniu :)

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/01/zniszcz-ten-dziennik.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w realizacji postanowień :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

★ weryfikacja obrazkowa wyłączona ★
★ za każdą obserację serdecznie dziękuje ★
★ każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ★