środa, 9 lipca 2014

Too Much Infomation Tag





Hej 
Dziś przygotowałam dla was TIM tag. Zostałam otagowana przez Angelikę. 
Jest 50 pytań i mam nadzieję że was nie zanudzę
1.Co masz na sobie ?
 ubranie 
2.Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
nie 
3. Czy kiedykolwiek miałas straszne zerwanie ?
nie
4. Ile masz wzrostu ?
145 cm 
5. Ile ważysz ?
 33 kg
6. Jakieś tatuaże ?
 nie 
7. Jakiś piercing ?
♥  nie
8. OTP ? (one true pairing) para (tv) ktora lubisz?
nie mam takiej :)
9. Ulubiony program (serial)?
The Voice of Poland
10. Ulubione zespoły ?
nie mam ulubionego
11. Coś, czego Ci brakuje? .
czasu :/
12. Ulubiona piosenka ?
Royal Blood - Little Monster <3
13. Ile masz lat ?
♥ 12
14. Znak zodiaku ?
ryby
15. Czego szukasz u partnera ?
poczucia humoru, miłości, wierności i żeby był opiekuńczy
16. Ulubiony Cytat ?
 nie wiem który wibrać, bo mam ich sporo 
17. Ulubiony aktor ?
nie mam 
18. Ulubiony kolor ?
wszystkie lubię  
19. Głośna muzyka czy cicha ?
zależy od rodzaju i sytuacji.
20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
do pokoju i na łóżko 
21. Jak długo zajmuje Ci prysznic ?
10 min 
22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
20/25 min
23. Bilas sie kiedys z kims ?
nie
24: TURN ON. Co Cie kreci, co Ci sie podoba u chłopców?
brązowe oczy, uśmiech, brązowe włosy, 
25. TURN OFF . Co Ci sie nie podoba u chłopców?
chamstwo  !
26. Powód dla ktorego dolaczylas do Bloggera ?
zawsze zazdrośćiłam takim osobom jak Lucy i Szczurek, więc sobie pomyśłałam czemu by właśnie sobie nie założyć bloga i założyłam ;)
27. Czego sie boisz?
małych obrzydliwych robaków
28. Kiedy ostatnio plakalas ?
nie pamiętam
29. Kiedy ostatnio powiedzialas ze kogos kochasz? ?
dziś
30. Co oznacza Twoj Blog  username?
 
 ksywkę którą mam taką samą z przyjacółką a 200 to przypadkowa liczba
31. Ostatnia przeczytana ksiazka ?
" Harry Potter i więzień Azkabanu " <3
32. Książka, którą aktualnie czytasz?
" Harry Potter i Czara ognia " 
33. Co ostatnio ogladalas (serial TV)?
Szpital ;DD 
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałas ?
mama
35. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wyslalas sms ?
♥ idealne
36. Ulubiona potrawa?
♥  praktycznie więszości fastfoodów ale lubię szpinak ;)
37. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
Kraków, Poznań
38 Ostatnie miejsce w ktorym byłeś ?
Mój dom
39. Czy ktos Ci sie teraz podoba?
nie 
40.Ostatni raz kiedy pocałowałas kogoś ?
 dawno 
41. Ostatnio kiedy ktos Cie obrazil ?
nie pamiętam 
42. Ulubiony smak słodki ?
♥ lody o samku oreo, nutelli i śmietankowy, czekoladaaa i wszystkie żęlki <3
43. Na Jakich instrumentach grasz ?
klarnet
44. Ulubiona część biżuterii ?
 bransoletki 
45 . Ostatni uprawiany sport ?
 gra w koszykówkę
46. Jaka piosenke ostatnio spiewalas? ?
 i see fair <3 
47. Ulubiony teks na podryw ?
nie mam takiego
48. Czy kiedykolwiek uzylas tego tekstu?
nie
49. Z kim ostatnio przebywalas w wolnym czasie? 
 ENDŻI I KLUDZIA <3 KOCHANE DAŁNY :** POZDRAWIAMM 
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Wiktoria 

Paa :* moje mordki <3 

P.S na blogu natali jest rozdanie, wktórym możęcie wygrać 20$ na zakupy w internetowym sklepie Rosewhosale SERDECZNIE ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU !! klik - rozdanie u Natalki

3 komentarze:

  1. Lubię takie posty, można się dużo dowiedziec faktów ;)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myję się 10 minut :>
    Poklikałabyś u mnie w linki w poscie? Zabiegam o współpracę i to na prawdę dla mnie ważne. Oczywiście się odwdzięczę :3
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/2014/07/sheinside-poraz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  3. HAHAH ja potrafię się kąpać jeszcze dłużej :))

    likeitbeejb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★ weryfikacja obrazkowa wyłączona ★
★ za każdą obserację serdecznie dziękuje ★
★ każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ★