wtorek, 3 czerwca 2014

Czerwiec - ...

Hejka :)
Pewnie się nie domyślacie o czym będzie dzisiejszy post ;3
a mianowicie, dzisiejszy post bedzie o czerwcu - miesia wycieczek i ostatnich poprawek.
Mam za tydzień wycieczkę do Trójmiasta :) na 2 dni, więc spodziewiajcie się postu o wycieczce ;))
no ale i tez mam poprawki, więc musicie to zrozumieć że posty teraz nie będą tak często dodawane :( ale postaram się pisać przynajmnien raz na tydzień. Mam do was prośbę :) czy byście mogli napisać w komentarzu jakie chcielibyście zobaczyć posty na blogu, bo mi się już pomysły kończą :)
papa :**










3 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia :)

    obserwujemy? rich-inside.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyszłaś na zdjęciach :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://ulicee-przeklete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłej zabawy na wycieczce ;-)
    + obserwujemy? Zacznij u mnie a ja się odwdzięcze :)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★ weryfikacja obrazkowa wyłączona ★
★ za każdą obserację serdecznie dziękuje ★
★ każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ★