sobota, 24 maja 2014

Plany na wakacje :)

hej, hej !
Dziś opowiem Wam o moich planach na wakacje :) ale wcześniej muszę was o czymś poinformować, jak zauważyliście pewnie było napisane, że konkurs odbędzie się jeśli będzie przynajmniej 20 zgłoszeń i że ja wybiorę najlepszą odpowiedź i właśnie te dwie sprawy uległy zmianie, konkurs odbędzie się jeśli będzie przynajmniej 5 zgłoszeń, a jest chyba 8 (?) i jednak będzie losowany, ponieważ większości odpowiedzi było bardzo podobnych jak i dobrych i chyba nie potrafiłabym wybrać, ale chyba nie mówiłam ile będzie miejsc, na początku myślałam nad jednym, ale okazało się że będą dwa miejsca :) to na tyle tej informacji, a teraz przechodźmy do tematu :)

No więc tak : na początku lipca zrobię sobie tydzień takiego chillout'u, muszę odpocząć po tym wszystkim. Będę wstawała, o której tylko będę chciała (czytaj. 12-13) :D, takie lenistwo ogólnie. Drugi tydzień przeznaczę na wycieczki rowerowe, piesze po mojej okolicy (Uwaga! pojawi się dużo zdjęć :)), trzeci tydzień pojadę z moją siostrą na basen, do mc ogólnie na zakupy w większym mieście(możecie się spodziewać daily vlog'a ) w ostatnim tygodniu wyjeżdżam na dwa tygodnie do cioci i nad jezioro. W drugim tygodniu sierpnia przyjedzie moja kuzynka, więc pewnie będę u koni :D trzeci i czwarty będzie takim luźnym czasem poświęconym na przygotowania do nowego roku szkolnego, basen, chillout, i ogólnie będę ten tydzień spędzała na spontanie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

★ weryfikacja obrazkowa wyłączona ★
★ za każdą obserację serdecznie dziękuje ★
★ każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ★