niedziela, 6 kwietnia 2014

Wszystko o Reksiuu.

Hej
Dziś postanowiłam napisać o moim piesiu <3 - Reksiuu :*
Żeby nie przedłużać ZACZYNAJMYY !
Reksio to można powiedzieć, że czwarty pies którego miałam. pierwszy Pimpek, był przybłędą ale kochałam go jak normalnego psa z którym byłam już od małego związana, ale niestety 10 lipca 2011 roku ktoś przed bramą mojego podwórka go zabrał :'(( , to nie było tak że ktoś sobie wszedł i zabrał tylko on ciągle chodził sobie sam na spacer i po prostu już wchodził na podwórko i jakiś facet się zatrzymał i go zabrał ja już wybiegałam po niego ale niestety nie zdążyłam no i odjechał, kiedy sobie to przypominam to ciągle płaczę bo był ze mną całe 3 lata i już jak go tylko zobaczyłam to go pokochałam. Drugi to Fifi, yorek, znalazłam ją jak się kręciła przy moim domu, ale niestety za 15 min zgłosił się jej właściciel ;(. Trzeci to Tofik :* był ze mną przez jeden cały dzień, był kundelkiem ale i moim stróżem nie opuszczał mnie na krok i nie dawał się głaskać tylko jedynie ja mogłam się z nim bawić i go głaskać, lecz niestety w tym samym dniu musieliśmy jechać do cioci prosiłam rodziców żebym mogła zostać lecz moje prośby nic nie zrobiły. No i czwarty to Reksio, pies rasy beagle, myśliwski, maść tricolor, kupiłam go przez allegro gdy miał 7 tygodni. Jego podróż była bardzo ciężka, ponieważ piszczał, drapał i był bardzo nie spokojny i już myślałam że zabrałam go od jego prawdziwego domu o od jego mamy, myślałam żeby go tam odwieźć ale moja mama powiedziała, że jak my byśmy go nie wzięli to ktoś inny by go wziął. Pierwsza noc była również straszna spał ze mną w pokoju leżał przy moim łóżku i cały czas się budził, piszczał, sikał i inne, aż w końcu obudziła się moja mama i spała ze mną w łóżku z ręką w Reksia posłaniu, moje łóżko nie należ do strasznie wielkich łóżek ale jakoś się zmieściłyśmy i noc nie była zbytnio fajna no ale  mogło być gorzej.. haha ;D
Później już się zaczynał do nas przyzwyczajać i zaczynał reagować na imię. Później Reksik zdrowo rusł i był zabawnym psiakiem do dziś w następny wpisie napiszę wam jak dbam o jego sierść.
PAMIĘTAJCIE !!
KIEDY DECYDUJECIE SIĘ KUPIĆ PSA LUB INNE ZWIERZE PONOSICIE ZA JEGO ODPOWIEDZIALNOŚĆ ! ZWIERZE TEŻ MA UCZUCIA MUSICIE O TYM PAMIĘTAĆ ! NIE MOŻECIE GO WYRZUCIĆ Z SAMOCHODU, PONIEWAŻ JEDZIECIE NA WAKACJE I NIE MA KTO Z NIM ZOSTAĆ JAK ON SIĘ POCZUJE ? ZADAJCIE SOBIE TE PYTANIA ! CZY JAK KUPICIE PSA TO BĘDZIECIE O NIEGO DBAĆ ? JAK BĘDZIECIE SIĘ NIM OPIEKOWAĆ ? 
PAPAPPAPPA <333
7/8 tygodni

około roku 

jego wygłupy ;D

około 1/2 lata
3 lata 

4 komentarze:

  1. Słodziak *.*
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. milusi :)
    obserwuję i fajnie gdybyś się zrewanżowała
    fashionbysultana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda na łobuziaka :)
    obserwuję
    jeśli spodoba Ci się mój blog, to zapraszam do obserwowania ;)
    testolandiazadarmo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :)

    zapraszam do mnie do poklikania w linki http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ weryfikacja obrazkowa wyłączona ★
★ za każdą obserację serdecznie dziękuje ★
★ każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ★