sobota, 12 kwietnia 2014

Things that make my happy :D

SIEMANECZKOOO
Dziś post o rzeczach, które sprawiają, że na mojej twarzy pojawia się uśmiech...
Nie są to jakieś rzeczy z kosmosu tylko takie zwyczajne, dzięki którym mój dzień satje się kolorowyy :)

♥ znajomi ♥ muzyka ♥ zwierzęta ♥ obserwatorzy ♥ komedie ♥ filmy ♥ kino ♥ słodycze ♥ internet ;D ♥
♥ weekend ♥ zakupy ♥ sms'y ♥ śmiech ♥ wycieczki ♥ moja klasa ♥ jazda konna ♥ zdjęcia ♥ fotografia ♥
♥ jazda na rolkach ♥ wypady z przyjaciółmi ♥ lodowisko ♥ rodzina ♥ kawały ♥ Endżi gotuje ♥
♥ basen ♥ Mc Donald ;3 ♥ KFC ♥ latoo ♥ wakacje ♥ majówka ♥ Petla ♥ konie ♥ marzenia ♥
♥ jazda na rowerze ♥ bajki disney'a ♥ heheherbata ♥ magiaa ♥ taniec ♥ spanie ♥ łóżko ♥ tęcza ♥ bańki ♥
♥ wspomnienia ♥ plaża ♥ światłość ♥ you tube ♥ tostyy ♥ pancakes ♥ Endżii ♥ Wiik ♥ fb ♥ prezenty ♥
♥ stare zdjęcia ♥ maskotki z dzieciństwa ♥ dobre oceny ♥ książki ♥ wyświetlenia ♥ blog ♥ nowe posty ♥
♥ branzoletki ♥ legginsy ♥ galeriaa ♥ podróże ♥ nutella ♥ frugo ♥ roko ♥ Oliu ♥ Myszak ♥
♥ ciepły kocyk ♥ laptop ♥ niespodzianki ♥ baby lips ♥ kolorowe końcówki ♥ cupcake ♥ miłość ♥
To by było na tyle :) :**
Ostatnio jesteście nie aktywni :(  są takie dni kiedy myślę żeby usunąć bloga, ponieważ czemu mam go prowadzić skoro nikt nie komentuje postów :((
Papapapaa <333










2 komentarze:

  1. śliczne zdj :* zapraszam do siebie : http://pandzioleq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się znalazłam na liście :*
    myszka210.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

★ weryfikacja obrazkowa wyłączona ★
★ za każdą obserację serdecznie dziękuje ★
★ każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ★