poniedziałek, 24 marca 2014

Moje Zainteresowania... - jazda konna

HEJ <3
Dziś post o jeżdzie konnej.
A więc kilka pytań zaraz będzie :)
Od razu mówię że nie jeżdżę konno bardzo długo. Ale jak na tyle jestem z siebie dumna :)
no to, Zaczynamy :*
1. Jak długo jeżdzisz konno ?
Już około roku chyba (?)
2. Na lu koniach jeździłaś już ?
Na trzech  ( Petli, Gracji i Muracie )
3. Jakich ras były konie na których jeździłaś ?
Petla to nie wiem, Gracja to klacz szlachetnej półkrwii, Murat to ogier czystej krwi arabskiej.
4. Czy te konie ktore wymienilaś są wszystkie ze standnin ?
Tylko Petla i Gracja są ze stadnin, a Murat to koń mojego taty znajomego
5. Galopowałaś ?
Galopowałam tylko raz na Muracie :)
6. Na jakim jesteś poziomie w jeździe konnej ?
Chyba na początkującym
7. Czy jeździsz systematycznie na jazdy ( lekcje ) ?
Nie zazwyczaj rzadko jeżdżę ...
8. Twoja ulubiona maść i rasa konia ?
Maść to : kara, siwa jabułkowita, kasztanowata, gniada
Rasa to : angloarab, hucuł, haflinger
9. Kiedy teraz jedziesz na konie ?
hmmm... może za dwa-trzy dni
10. W jakich stajniach jeździsz ?
Sielanka <3, Stajnia Bogumił <3





Wiem że mnie nie widać ale na każym zdjęciu robiłam
dziwną minę i te jest chyba najlepsze
Ja na Gracji 
Murat po jeździe 

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny post :) Ja chciałabym jeździć konno, ale ciągle mi brakuje czasu. Poklikasz u mnie w linki sheinside? To dla mnie wiele znaczy, a dla Ciebie jest to tylko mały klik. Oczywiście się odwdzięczę ;)
    http://paulaaa-blog.blogspot.com/2014/03/sheinside.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięuje za mile slowa :)
      zachecam to jazdy konno jest bardzo interesujaca i jesli jestes sprytna i potrafisz byc stanowcza to zaden problem :) oczywiscie ze poklikam <3

      Usuń
  2. Ja akurat nie jeżdżę konno :3

    http://aliczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

★ weryfikacja obrazkowa wyłączona ★
★ za każdą obserację serdecznie dziękuje ★
★ każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ★