wtorek, 7 stycznia 2014

jak tam u was ?? =)

Hejkaa ;*
Dzisiaj nie poszłam do szkoły ( huraa ) ale jestem chora ( nie dobrze ) ale to nic poważnego i muszę zostać 2 dni w domu ;/
jak większości z was miało 17 wolnych dni z czego każdy się cieszy :D były rodzinne święta bożego narodzenia ( opóźniony temat ) i był sylwester ( też troszkę opóźniony temat ) pewnie każdy z was  (większość ) ma postanowienie noworoczne :) I właśnie chcę się zapytać jak spędziliście sylwestra ( nie proszę o szczegóły ale napiszcie czy fatalnie, dobrze, superowoo ) oraz jakie macie postanowienia  noworoczne ( nie musicie pisać prywatnych jeśli nie chcecie ). Ja sylwestra spędziłam dobrze... A postanowienia moje są takie :
1. ZACZĄĆ BLOGOWANIE
2. WSTAWIĆ KILKA FILMIKÓW NA YOU TUBE
3. MIEĆ WYŻSZE OCENY W SZKOLE
4. KONTYNUOWAĆ JAZDĘ KONNĄ
5. NAUCZYĆ SIĘ GRAĆ NA GITARZE
P.S wstawię wam zdjęcie Reksia ( mojego psa ) w sweterku :D
papa  <3
 SUPER DOG


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

★ weryfikacja obrazkowa wyłączona ★
★ za każdą obserację serdecznie dziękuje ★
★ każdy choć najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy ★